Kızım 2,5 aylıkken alerji belirtileri vardı sulu görültlü kaka huzursuzluk ağlama kolik gibiydi sonra kakadan kan geldi 2 hafta diyet yaptırdı alerji doktorumuz şimdi 5 ay 13 günlük egzamamız yok huzursuzluğumuz yok şükür kusma da yoktu ama hasta çocuğum grip oldu ökrüsük burun tıkanıklığı sümük yarın doktora gitcez şimdi sormak istediğim alerji bebekleri fışkırır gibi mi kusuyor bi de bizim doktorumuz online görüştüğümüz alerjisi bitmiş normal mamaya geç dedi ama ben geçmiyorum korkuyorum çay kaşığı 5 cc 10 cc diye yükselt dedi 6. Ayda da yoğurt verebilirsin dedi :( o kadar çok korkuyorum ki kalbim pır pır atıyor siz n’aptınız ne zaman başladınız yoğurtta normal mamaya :( Ama sürekli kafasını kaşıyor enseden yukarıya doğru pembelik var ama başımızın üstünde bir şey yok beyaz kepegimsi şeyler var minik minik konağımız zor geçmişti zaten ondan mı bilmiyorum da