Hanımlar bugün eşimin abisinin arabası ile bir yere gidiyorduk
Abisi arabaya ses sistemi taktırmış. Biz de yolda giderken radyoyu açalım dedik açmamız ile hoparlörden o kadar yüksek bir ses geldi ki inanın abartmıyorum bomba patlasa ancak bu kadar olurdu. Kulağımız çok kötü oldu
5 aylık bebeğim de o kadar çok ağladı ki o arabayı o an kırasım geldi o sinirle. Doktora götürmeyi düşünüyorum. Öncesinde sizin fikirlerinizi almak istedim. Sizce bu yaşadığımız olaydan bebeğim ne gibi şeylerden etkilenir. O kadar üzgünüm ki anlatamam 🥺