8 aylıkken gel gel yaptı hep gel gel diye seslenirdim 9 aylık oldu 10 gündür alkış yapıyor. Anneyi seviyorsan alkışla şarkısıyla oynardık hep bence ordan kaptı. Bay bay yapmıyor çünkü babası giderken uğurlamıyor uyuyor oluyorduk şimdi bay bayı öğrensin diye hep geçiriyorum eşimi kızımla birlikte. Babası bay bay yapıyor. Yani biraz da görmesi gerekiyor bunları günlük hayatta ne kadar görüyor bebeğiniz?