Ariyaarya Kizim 2 aylik 4100 kilo biraz kiloda vermis doktor mama basla dedi acaba aptamil mi daha iyi bebelac gold mu hangisi daha Cok kilo aldiriyor hangisini alsam fikri olan yazabilir mi sutum Cok az bide 😞
Tugbaf Ariyaarya bende aptamil kuşandım ama çok gaz yaptı değiştirdim sma ve kullanıyorum ve bu mamanın içine birde dr önerisi ile bebelac reflü maması kullanıyorum ve reflü Yok bebeciğimde kilo alması hızlandı bir haftada üç yüz gram alıyor canım
Asyamom96 Ariyaarya canım yenidoğan Benim ki aptamil yenidoğan mavi kutu ben hem emzirip hem mama takviyesi yapıyorum ara ara sütüm olmayınca
Asyamom96 Ariyaarya daha ay olmadık 10 günlüğüz yarıyor baya sütüm gelmeden önce saat başı şimdi sütüm yetiyor gece bir iki veriyorum doktorum aptamili önermişti sarılıktan yattık 3 gün kilo vermedik çok şükür
Asyamom96 Ariyaarya bu Cuma kontrolde göreceğim ne kadar aldığını anne sütünü her saat başı 30ml veriyorum gece çok uykum gelince mama takviyesi yapıyorum
Tugbaf Ariyaarya bende aptamil kuşandım ama çok gaz yaptı değiştirdim sma ve kullanıyorum ve bu mamanın içine birde dr önerisi ile bebelac reflü maması kullanıyorum ve reflü Yok bebeciğimde kilo alması hızlandı bir haftada üç yüz gram alıyor canım
Tugbaf Ariyaarya bende aptamil kuşandım ama çok gaz yaptı değiştirdim sma ve kullanıyorum ve bu mamanın içine birde dr önerisi ile bebelac reflü maması kullanıyorum ve reflü Yok bebeciğimde kilo alması hızlandı bir haftada üç yüz gram alıyor canım
Tugbaf Ariyaarya bende aptamil kuşandım ama çok gaz yaptı değiştirdim sma ve kullanıyorum ve bu mamanın içine birde dr önerisi ile bebelac reflü maması kullanıyorum ve reflü Yok bebeciğimde kilo alması hızlandı bir haftada üç yüz gram alıyor canım
Tugbaf Ariyaarya bende aptamil kuşandım ama çok gaz yaptı değiştirdim sma ve kullanıyorum ve bu mamanın içine birde dr önerisi ile bebelac reflü maması kullanıyorum ve reflü Yok bebeciğimde kilo alması hızlandı bir haftada üç yüz gram alıyor canım
Tugbaf Ariyaarya bende aptamil kuşandım ama çok gaz yaptı değiştirdim sma ve kullanıyorum ve bu mamanın içine birde dr önerisi ile bebelac reflü maması kullanıyorum ve reflü Yok bebeciğimde kilo alması hızlandı bir haftada üç yüz gram alıyor canım
Asyamom96 Ariyaarya 60 diye biliyorum 3 saatte bir ama Bebek erken de açılabilir her aldığında vermelisin