Urasali Ay da ek gıdaya başladık başlarda güzel gidiyordu. Sonradan kilo alımı durdu ve hıcbıse yemiyor sadece anne sütü alıyor. Bu ay daki bebeklerinizin kilosu nedir ? Nasıl besliyorsunuz günde kac öğün neler veriyorsunuz?
Busraaa333 Urasali herseyi veriyorum tam 8 aylık bugun. Mesela yayla çorbası yaptım dün mercimek. Sonra peynir yumurta yemekleri ezip veriyorum . Ama iştahlı bir çocuk değil ne yazık ki 😞Biberon ve meme reddi oldu 10 gündür. Zorla uykularda içirmeye çalışıyorum.
cicekannesi10 Bende 8 aylık kızım emziriyorum kahvaltı çorba meyve veriyorum bu ay bizde hiç kilo almamışz doktor normal dedi artık boya gider dedi. Sen neler veriyosun gün içinde canım
Urasali cicekannesi10 sabah yumurta haşlıyorum öğlen çorba veya yoğurt veriyorum ama öyle pek yemiyor üç dört kaşık ancak
Urasali Minkpndam aynı biz 😩iştah açıcı şurup yazdı doktor ama faydası da olmuyor kilo da almıyor 3 aydır aynı kiloda
Urasali Busraaa333 biberon ve meme reddi olduysa ek gıdayı daha mı çok istiyor acaba ? En azından ek gıdadan doysa