Merhaba ben de çok kilo aldım hamileyken nerdeyse 35 kilo doğumdan sonra abur cubur yemeyi ve ekmek yemeyi direk kestim bol bol su içtim sağlıklı yaşama geçtim yani ayrıca kimseyi dinlemeyip porsiyon küçülttüm bebeğimi bol bol emzirdim hiç spor yapamadım çünkü dikişlerim vardı bir ay iyilesmedim zaten hep yediklerimi azaltarak kilo verdim 25 i gitti kalan on ve biraz daha kilo vermek için devam ediyorum