Kızlar bişey sorcam. Şimdi biz 1 buçuk aylığız beni emiyor ve mama yiyor. Yani sırf sıvı alan bir bebek neden kabız olur 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Normalde sıvı yapardı 4 gün sonra artık lavman yaptık iyice huzursuz oldu çünkü yapamadı. Zeytinyağı içirdim bir de bir çay kaşığı. Ay artık eski usullere dönecem o derece bunaldım. Ne gaza ne kabızlığa ilaç milaç damla fayda etmiyor. Tükendim gece gündüz ağlıyoruz