Yaseminnn2589 Kızlar selam çocuk gelişim belgesiyle kreş tarzı bi yerde çalışanınız varmı? Lise mezunuyum çocuk gelişim belgesi ile çalışabilir miyim acaba bilgisi olan var mı
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Yaseminnn2589 Çalışabilirsin. Sınıf veriliyor yardımcı öğretmen olarak değil esas öğretmen olarak.
Fasulye12 Yaseminnn2589 kaç saatlik bir eğitim sonucunda bu belge veriliyor ? Veya kaç saat staj yaptınız ?
Azramina Yaseminnn2589 evet canım ben çocuk gelişimi ve eğitimi öğretmeniyim . Sayısız öğrenci mezun ettim . Yıllardır bu işi yapıyorum . En azından 2 yıllık önlisans mezunu olman lazım . Bazı kurumlar ilçeye ( mem ‘e) vs başka öğretmen aşı vererek sınıf verse bile yasal değil .
Yaseminnn2589 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi sınıf veriliyor mu yani anlamadım? :)) nereler başvuru yapmam lazım
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Azramina Emin misiniz? Böyle bir durum söz konusu değil. Çocuk gelişimi mezunuyum. Ben şuan öğretmenlik yapabiliyorum. Benim lise mezunu arkadaşlarım da şuan bizzat sınıfts öğretmen. Yasal değil ddiyorsunuz ama isim kendilerine ait. Başka bir isim altında değiller.