Sarı saçın güzelce açilmadan tutması imkansiz canim. Direk boya vurursan koyu sacina yumurta sarisigibi turuncu bir renk olur. Once güzelce acip sonra boyamak lazim bende bu ara boyamayi dusunuyorum. Sacimi aciciyla acacagim oalettenin 10. 1 iyle bogayacagim . Ombre falan yapardim da tamamini kullu sari ilk defa deneyecegim bende :)