eylul_asel 6 Aylık bebeğim sağ ayak böyle içe dönük oluyor 2 gündür farkettim hemen randevu aldım ortopedik ve fizik’e böyle olup düzelen var mı anneler 😞https://imgyukle.com/i/R474eb
Oglunasikbiranne08 eylul_asel daha önce böyle değilmiydi cnm . Çorap filan giydirirken farketmedin mi hiç. Hep mi böyle. Yürüteçte olduğu için öyle görünüyordur belki . Normal ayaklarının üstüne bastırıncada mı yamuk duruyor
Badiskom eylul_asel bizimki de böyle yapıyordu daha 6 ay çok küçük tam ve düzgün basabilmesi için. Bence içinizi ferah tutun ama tabi doktora da görünün
Aselimmm3434 eylul_asel bu aylarda benim kızımda ayağını böyle yapiyodu bende başta telâşlandim sonra kendiliğinden düzeldi şuan 9 aylik bence yeni yeni aykalanmaya başladıkları için böyle yapıyorlar ama siz yine dr götürün tedbirli olmak lazim
eylul_asel Oglunasikbiranne08 daha önce hiçte dikkat çekmedi ama hep ayakları üst üsteydi düzeltiyordum ayak üstünde durunca düzeltiyorum yine aynı şekilde yapıyor
Oglunasikbiranne08 eylul_asel siz yine de bi götürün doktora içiniz rahat eder en azından. Film filan çekilir belli olur herşey. Kendi oyun yapıyordur belki de inşallah birşeyi yoktur.