Bebegm 22 günlük 5,6 gündür emdiği sütü geri çıkarıyor gazını çıkarırken de arkasından sütü boşaltıyor 5,10 dk kalıyor meme de normalmi acaba ??? Kokulu değil arada kusuyor ama genelde sütü çıkarıyor erken doğdu 35+6 da 1 hafta hastane de kaldı memeye biraz biraz alıştı hemen tutmuyor biraz savaş veriyoruz sonrası tutuyor . Altını da yeterli ıslatıyor kakasını da yapıyor . Ama bu geri cıkarma işi canımı sıkmaya başladı . Çokta uyuyor emzirmek için zorla uyandırmaya calsııyorm huzursuzluğu da yok biraz gaz problemimiz var ama ağlama ataklarımız da yok