dnzwsw Arkadaşlar 3 aylık bebeğim 2 gün öncesine kadar hergün kakasını yapardı iki gündür tık yok normalmi acaba sizin Bebişlerde öylemi acaba bu Arada sadece anne sütü alıyor gazını güzel çıkarıyor
Ediss dnzwsw dıger postlarda da yazmıştım daha önce 3. Ayda süt aniden azalıyor belki farketmişsinizdir. Belki ondan farketmistir
_dogasurucu_ dnzwsw bence normal bize doktorumuz 10 gün bile yapmayabilir demişti. Sadece anne sütü içiyor. Bizim de 2 gün üstüste yapmadığı oldu. 3 ay 25 günlüğüz.
dnzwsw _dogasurucu_ biraz olsun rahatladım geçen haftada bir gün arayla yaptı alıştım her sabah yapmasına şimdi böyle 2 gün olunca bir sorunmu var acaba dedim sağolun çok teşekkürler 🙏