Dönem dönem değişiyor aslında uyuma şekilleri , bebeğim 2 aylıkken omzumda uyurdu 3 aylıkken kucağımda 4 aylık oldu bende senin gibi ayaga ya da beşiğe alıştırayım dedim genelde beşikte uyuyordu son 2 haftadır emerek uyuyor 🤷🏻♀️ Ayakta da salladığım oluyor evde değilsek beşik yoksa felan