Bende bursa osmangazideyim canim kesteli bilmiyorum ama benim oturdugum yerde 2 binden basliyor kiralar. 1500 den asagida bursada kira yoktur diye dusunuyorum. Evet bursanin is imkanlari güzel ama tek kisiyle calisip kirada oturup gecinilecek bir sehir oldugunu dusunmuyorum. Fabrikada calisacaksa 7 8 civaridir alacagi maas . Evet bursa guzel sehir ama son zamanlarda her yer arap oldu . Cok kalabalik. Istanbuldan cokta bir farki kalmadi. Calisacagi yer sendikali güzel bir fabrikaysa gelmeye deger. Ama cokta iyi bir yer degilse degmez diye dusunuyorum . Nerde yasiyorsunuz