Yazlık sıcak bir yerde oturuyoruz kızlar balkonlarım hep boş bazen oturmak istiyorum masa sandalye alayım diyorum sonra baz geçiyorum 3 yaş ve 1 yaş çocukların var şimdilik durayım değil mi tehlike arz eder.bazen balkonda oturup çay içmek istiyorum ama