Mutsuzson duygu_ars hayır daha çekilmedi bugün 4. Günüm çok agridigi zaman biraz sagiyorum ama bilmiyorum ne zaman gidecek 😥
duygu_ars Mutsuzson benimde şuan 2. Günüm ama çok zorlanıyorum doktor yarın da kötü olursan ilaca başlarız dedi 😔
Mutsuzson duygu_ars kademeli mi kestiniz bir anda mi kestiniz? Birde ilaç sıkıntı oluyormuş ya doktora sordum da en iyisi doğal kendiliginden gitmesi dedi. Siz sagdiniz mi hiç çok ağrı oldugunda
duygu_ars Mutsuzson ben mastit oldum antibiyotik başlandı hazır olmuşken keselim dedik. Yani birden kestim. Ucundan az az sağıyorum ama çok şişti ve ağrı yapıyor.