Lulemom Serpil51 ben öyle şeylerde üstüne cifin leke çıkarıcı spreyini sıkıp öyle makineye atıyorum çıkıyo
yusufmertmom Serpil51 kaka ve meyve lekesini bile sonett ile çıkarttım. Trendyol da var ama çok çabuk bitiyor stoğu takip etmek lazım
Gari_de_Gari Serpil51 beyaz olda birazcık domestos damlatıyorum ben fakat lilanın rengini alır yapmayın 😂
cileklisakiz Serpil51 vanish cosla mıdır nedir pembe bişi var ya hani onun leke çıkarıcısını kullanıyorum bir 15 dk bekleyip 40 derecede yıkıyorum mis gibi çıkıyor her leke