kızlar merhaba 40 gün oldu doğum yapalı hala hamile gibi karnım kaldı çok üzülüyorum 75 le doğuma girdim 60 kiloyum 1.60 boyum ama göbeğim hala 6 aylık gibi göbeğim var ne yapmam lazım kabızlığım var idrarım da azaldı başına gelen var mı yardımcı olabilecek olan varsa sevinirim