Mrvtsc sarılık için topuktan alıyorlar kanı topuktan alınan kanda bizimde tsh değerimiz yüksek çıkmıştı sonra tekrardan kolundan alınıp bakılmasını istedim özel hastaneye götürüp sonra normal çıkmıştı değerlerimiz insan çok tedirgin oluyor çok iyi anlıyorum topuktan alınan kan kuru olduğu için yüksek çıkma ihtimali olabiliyormuş o yüzden kolundan alınıp bakıldı bizimkine