Nisnis insan arkadaşı ile konuşmayınca kusunce bile kendini kötü hisseder su Yuvanızi birakmissinz çok normal ama insan oğlu anne baba evlat ölümüne alışıyor inanın daha sonra bu neymiş belki diyeceksiniz sebebi kötü ise iyi ki diyeceksiniz çocuğunuzla sarılın onunla mutlu olmayı deneyin ve yoksa ise ekonomik özgürlüğüzu elinize alın ne iş olursa olsun daha mutlu olursunuz veeee yeni boşandım vs şeylerine girmeyin hayat devam ediyor mutlu anne mutlu bebek demektir Allah yardımcınız olsun