Tazeannecik9292 Kızlar 15 günlükken d vitamini dedi sanırım sağlık ocağı hatta reçete verdi alayım diye ama kaybettim . Ne kullanılmaya başlanıyordu? Ve siz hangi marka kullanıyorsunuz .
Ece__ Tazeannecik9292 ocean kullanıyoruz. Biz 8. gün falan başladık, çocuk doktoru çok geç kalmışsınız d vitamini için demişti
Serra_Annesi Sağlık ocağı veriyor. Devit3 kullanıyoruz. Bize sağlık ocağında ebe 15 gün sonra başla dedi. Çocuk doktorum ilk hafta başlatmıştı o zamandan beri günde 3 damla kullanıyoruz bebeğim 2 aylık
Merveada21 Ocean öneriyorun kesinlikle devletin verdiklerinin içeriği ayçiçek yağı bizimkini rahatsız etti
GiybetReis Tazeannecik9292 ben ocean d veriyordum ama yazın gerek yok dedi doktor kestik. Gerçi yenidoğana vardır belki biz 1,5 yaşındayız. Geçen yaz kullandık sanırım.
Tazeannecik9292 GiybetReis evet biz cok güneş görmediğimiz için başlamamız gerekiyor . Teşekkürler ☺️