Kızlar selam. Oğlum için birkaç ajansa başvurmuştum. Geri dönüş yaptılar fakat hepsi kayıt ücreti istedi, vazgeçmiştim. En son mayadrom ajansa başvurdum. Aradılar az önce. Kayıt ücreti talep etmiyorlarmış. Yarın da görüşmeye çağırdılar. Sormak istediğim var mı daha önce ajans tecrübesi olan? Bebeklerle zor olur mu ? Çekim ücretleri ne kadardır? Açıkcası ben dizi,filmden çok bebek bezi çekimleri olur vs diye düşündüm ama bilemedim var mı tecrübesi olan ?