Nurellllaaa Bebeğim 10 aylık olucak hala doğumdan kalma sindirim bozuklugum var sezeryan oldum ondanmıdır bilmiyorum sürekli gaz karın agrısı yaşıyorum böyle olan varmı
Hshsjshs Nurellllaaa kimyon ic canim rezene ic bol boll iyi geliyo gaz sıkısmasini rahatlatiyo bide ayagini sıcak tutabildigin kadar sicak tut yaz kış bnde öyleyim yazin bile corapsiz durmuyorum
Nurellllaaa Hshsjshs sanırım ameliyat yeri hala iyileşmediği için hemen gaz oluyoruz agrı yapıyor yıllar geçti hala aynı diyen var korkuyorum açıkçası en ufak rüzgardan soğuktan nem kapmaya başladım doğumdan sonra😔