arasbek anaokuluna verecekseniz. Devletinkine çocuğunuz yemeğini kendi yiyebiliyor , tuvalet ihtiyacını temizliğini giderebiliyorsa gönderin. Kızım 4 yaşında başladı. Oğlumda önümüzde dönem yani 2. Dönemde tam 3 yaş olacak bezi biraktiracagim bu yaz yemeğini kendi yemeye başladı tek sorun bezi şuanda dediğim gibi bırakır kendi yaoabilirse bende göndereceğim 3 yasinda