Rabia Evet canım.. bende denedim kimyon rezene. Bizimkini hiç rahatlatmıyor. Masajda işe pek yaramıyor bizde.. ayaklarını çorapsız bırakmam, patikli alt tulum giydiririm üstüne. Yinede böyle. Bak mesela 1 saat olmadı uyuttum yanımda.. kızarıp ıkınıyor bacaklarını karnına çekiyor. Birazdan uyancak yavrum.. ve deli gibi emmek isticek sadece. O da daha fazla gazının olmasına sebep olucak. Ama ya açsa kızım diye de asla geri çeviremiyorum. Çok zorlanıyorum psikolojik olarak 😔 Allah yardımcımız olsun gerçekten..