7 8 ay oldu kullanıyorum ikinci defa servise gidiyor. Elim ayağım oldu daha ulaşmamış değişimini isteyeceğim. Fakat bu konuda tam bir bilgim yok beni bilgilendirir misiniz? Değişim olmaz ise tuketici hakem heyetine şikayet etme şansım varmıdır? 7 8 ayda iki defa servise aynı sorunlarla gitmesi normal mi?