Bebeğim 6.5 aylık. Sadece anne sütü ve ek gıda alıyor. Geceleri 2 saatte bir uyanıp emmek istiyor. Deliksiz bir uykuya hasretim ☺️ Annem ve yengemin tavsiyesi üzerine arı mama gece aldım. Yatmadan önce ya da gece verirsen sabah 6 ya kadar uyur dediler. Eee ne bilirse eskiler bilir ☺️ Benim gibi kullanmayı düşünen ya da kullanan varsa fikir alabilir miyim ?