Ben bu kadar şanslı olamadım :( 1,5 aylıkken emmeyi bıraktı neler denedim ne danışmanlıklar ne yöntemler ama hiçbiri fayda etmedi. 2,5 aylık şuan sağarak veriyordum ondanda verim alamadım sütüm çok az 10 cc bile çıkmıyor artık şu 2-3 gündür sadece mama alıyor kendimi çok suçlu hissettim emzirme konularının altına yazılanları okudukça pisikolojim alt üst oldu ama şuan aştım biraz yapacak bir şey yok diyorum