Kızım 21 aylık, ortalama 4 aydır tuvaletini söylüyor çiş kaka geldi diye yaptığını anlatıyor, acaba eğitime başlasam mı diye düşünüyorum. Tek sıkıntı geceden bağladığım bez sabah kuru olmuyor hafifte olsa doluyor. Buradan okuduğum kadarıyla bezi kuru kalkması önemliymiş. Acaba gece bez bağlasam şimdilik gündüz öğrense yada gece kaç defa kaldırmam lazım tuvalete götürmem lazım? Yoksa hiç başlama daha erken mi dersiniz?