kirmizibasliklikiz_ ya benim oğlum çok obur şimdi yazsam linç yerim ama yazacam 🙈 sabah kahvaltıda sucuklu yumurta, labne kaşar peynir domates zeytin yer 2 saat sonra uyur uyanınca börek yada pizza yaparım onu yerler (2,5 yaş kızımda var) daha sonra öğlen yemeği yaparım 1-2 gibi patates kızartması ve köfte veya dolma varsa buzlukta içli köfte de yerler. ikiside öğlen uykusunu yatar 5 gibi çorba veya yaptığım sütlaç puding tarzı şeyler tüketiyorlar akşamda eşime sebzeli etli yemekten yiyorlar. Ve bıraksam yatmadan da birşeyler atıştırıyor ikiside sanki bilinçsiz yiyorlar. ( tv açmam yedirirken kendi istekleri ile yerler)