Benimde kızım 22 gün küvözde kaldı orada 3 saatte bir emziriyorlardı. Çıktık 5 gün oluyo istediği her an emziriyorum. Öyle bir an geliyorki 2 saat oyalana oyalana beni emdiği oluyor yatırıyorum yine meme aranıyor. Doktora sordum, istedikçe verin dedi. abartı kusturmadıkça az az sık emzirin gece gündüz gerekirse saatte bir. Bebeğin en fazla aç kalması gereken süre 3 saat olsun ama anne sütü şifadır istedikçe verin dedi