Reyhan-1 benim bebeğim 7.5 aylık geçirdi. 3 gün 39.5-40 arasi hep dirençli yüksek ateş seyretti. Sabah akşam hastanedeyik çünkü bebeğim verdiğimiz tüm ates dusuruculeri kusuyordu ve ateşi haliyle düşmuyordu. 3. Gün ishale başladı ve emmek istemedi. Sıvı kaybı olduğu için 2 gün hastane de yattık. 4. Gün dokuntuler başladı. Daha sonra 2 gün boyunca ara ara şiddetli kusmalari oldu. O iyileşti eşimle bende şiddetli mide bulantısı ve kusma başladı. Doktor virüse fazla maruz kaldıysanız size de bulaşmıştır dedi. Tamamen iyileşmesi 1 hafta buldu.2. Hafta iştahı da geri geldi çok şükür. En kötüsü ilk 3 gün. Ates düştükten sonra gerisi çekilebiliyor. Cok geçmiş olsun. Allah tez zamanda şifasını versin.