Kızlar merhaba. Bebeğim mama+anne sütü şeklinde besleniyor. Burun hırıltısı problemimiz hep var ve dün gece ıslık çalar gibi nefes aldı.internetten araştırınca mamadan kaynaklı süt alerjisi belirtileri olabilir diye okudum.Kontrolümüz yarın, yinede sormak istedim. Süt alerjisi yaşayan var mı? Belirtileri bu şekilde mi?