myboy Merhabalar, ütümüz bozuldu. Son zamanlarda alıp memnun kaldığınız ütü markası alabilir miyim . Fiyat sınırlamam yok, güzel olması yeterli
Ates_mami myboy https://ty.gl/4l7l7znoz7 1 yıl önce aldım. Önceden normal ütü kullanıyordum. Bundan sonra ütünün ne kadar kolay olduğunu gördüm. Önceden hem ön hem arka utulerdim. Bununla arkasını çeviriyorum tişörtün bir kere geçip katlıyorum. Dümdüz oluyor. Tek bir tarafı ütülemek yetiyor yani. Çarşaf vs de katlayıp üstüne basıyorum kac kat olduğu halde en altı bile dümdüz yapıyor. Eskiden 1 saat süren ütü bu makineden sonra 15 dk. Hiç uğraştırmiyor. Dikey ütü fonksiyonu var. Birçok fonksiyonu var. 2 dk içinde ütülemeye hazır oluyor. Isınması 2 dk yani. Ben çok memnunum. Tefal zaten ütü konusunda iyi. Bu modeli almasaniz bile Tefal tercih edin derim.
Ebru-isil myboy tefal ultimate mor olanı kullanıyorum memnunum kireci topluyor arka kısmındaki bölüme
Tiredmomy myboy Kimse bosch dememiş ama😁 ben çok memnunum 5 sene olucak maşallahı var asla yapışma yapmıyor jilet gibi ütülüyor
meyaski myboy ütü işiniz çok oluyorsa kazanlı ütü alın derim. Ama marka olarak hangisi iyidir bilmiyorum 🤷