Masalim bende öyle yaptırmayı düşünüyordum ama doğumum çok zor geçti hem ben hemde bebek biraz toparlansın istedim. Şu anlık iyi bebişim. Fitil koyalım dedik gece her ihtimale karşı ağrısı olmasın diye iki kere denedik hem fitili çıkardı hemde kaka yaptı 🤣🤣🤣 kanaması vardı bezde ve pipide dr a sordum normal dedi ? Normal dimi ?