Kızlar merhaba 7 gün önce spinal sezeryana doğum yaptım doğum öncesi de ara ara el bileklerim ağrıyordu ama ben zaten magnezyum kullanıyorum diye hafifliyordu doğumdan sonra özellikle şu 3 gündür iki el bileklerim ağrıyor sanki gece boyunca o pozisyonda kalmış gibi bileklerim yaşayan oldu mu bunu aranızda