Elifbeyzam Kızım 16 aylık katı ve versem tükürüyor eline alıp mıncırıp bırakıyor. masasından elleriyle süpürerek aşağı atıyor. Pilav gibi seyleri bir iki yiyor biraz doyunca onuda tükürüyor ne her gün değişik şeyler deniyorum yemeyince canım çok sıkıyor artık. Sabah domates salatalık vs denedim yok yüzünü buruşturu atıyor. Bir fikir verin Allah aşkına ne zaman yicek artık bunaldım böyle olup sonra yiyen oldu mu bir çocuk çorba dışında birşey sevmez mi ya
Dtggtd Elifbeyzam belndir yaomissaniz ona alismistr. Genelde blendir cekince cocujlar cigneme becesirisini gec kazaniyo
seleno Elifbeyzam aynı benim kızım bizde 15 aylığız aynı şeyleri yapıyor. Dediğiniz gibi çorba tüketiyor. Bir de en sevdiği şey bisküvi. Ben artık bıraktım kendi haline. Zamanla öğrenecekler diye düşünüyorum. Benimkinin çiğneme bilmediğinden değil gayette bisküvi ver eline patates kızartması ekmek ver ısırıp yiyor. Bunların dışında yemez sebzedir, et falan. En zor çocuk yemek yemeyen çocuk derler ya gerçekten öyleymiş.
Elifbeyzam Aleyya ilk zamanlar yapamadım ama artık yesin diye 1 yaş civarı yaptım bazen çünkü kilosu çok düşük bir işe yardımı dersin yok yaramadı şimdi de yediremiyorum işte
Elifbeyzam Dtggtd evet öyle yaptım ama tamamen de yapmadım pütürlü oluyordu şimdi alıştırmaya çalışıyorum ama biraz zor olacak gibi nasıl yapabilirim diye sordum ama kimsenin fikri yok sanırım iki kişi dışında kimse de yazmadı 😔
melrosee Elifbeyzam Lütfen pes etmeyin , 2-3 gün aç kalsın birşey olmaz. Hayatını etkileyebilir katı gıdaya alışmaması. 5 yaşında öğrencim vardı hala katı gıda tüketemeyen . Yavaş yavaş alışacaktır bu süreçte aç kaldı diye püre halinde besinler ve çorbalar vermeyin . Biraz sabır sadece 🌸 Çatala patates veya omlet parçaları saplayıp eline verin kendi götürsün ağzına çatalla belki bu şekilde hoşuna gider
Elifbeyzam seleno aynen öyle çok zor benimki de simit yer çubuk bisküvi falan yer ama böyle mücver pankek tarzı şeyleri yemiyor işine gelince çiğniyor ama uzun süre yapmak istemiyor sanırım
ly35 yumuşak şwyleri verin yer muhtemelen, salatalık içi, çilek, karpuz koyun önüne bırakın kendisi uğraşıp yer. ve artık blendır kullanmayın bence yavaş yavaş alışacaktır. benim kızım da çok sevmiyor ama aç kalınca yiyor mecbur. 14 aylık
Elifbeyzam Elifbeyzam zaten simit bisküvi tarzı şeyler yiyor ama önüne koyduğumda pankek mücver falan yemiyor çileği de küçük küçük kesip ben Elimle veriyorum bugünde veriyorum ama onuda mıncırıp atıyor