Kızlar geçen ay 350 gr almıştı bu ay hiç almadı. 100 cc yapıyorum 60 içiyor geri kalanı yarım saat sonra içiyor dudağını bğzüyor kapatıyor açmıyor ek gıdaya geçmiştik tadımlar daha bitmedi. Ama niye emmiyor anlamadım çok üzülüyorum 2 aylıktan beri hep ben zorla yediriyorum. Philips Avent kullanıyoruz her başlığı aldım yok. Bazen değişiyorum değişik başlık olunca azıcık emiyor geri bırakıyor itiyor. Bi düzeliyor bu sorun bi geri başlıyor 3 gündür artık gecelerinde 60 içiyor itiyor uyanıyor sonra ben çok zorlanyınca. Deneyimli anneler yardım edin bana ya