Mom12345 Bebegim 2 ay 20 günlük baak çevresi 33 cm doğdu. Şuan gelişimi iyi yapması gerekenleri yapıyor öyle zor günler geçiriyorum ki Anlatamam var mi benim gibi olan
Elifbeyzam Mom12345 benim kızım 34 cm doğdu bir tanı konmadı ama genetik olarak küçük kafalı benim babamın dede nene küçük hep şuan 16 aylık yürüyor gülüyor oynuyor bir sıkıntısı yok 3 aylıkken ön bıngıldak kapandı. Sizin şuan kaç baş çevresi
Sogancik Mom12345 canım benkimki de 33 cm ile doğdu. Her ay büyümesi önemli. 2 ay icinde büyüme olmamış mı hiç acaba ölçüm yapıldı mı?
Sunlight Mom12345 Çok geçmiş olsun merak etmeyin kontrol altında olduğu sürece inşallah bi sorun çıkmayacaktır 🤲🏻💜
aylinbb benim bebeğim de baş çevresi 33 cm doğdu 11 aylık olacak düzenli takipleri yapılıyor kimse bugüne kadar herhangi bir şey demedi. gelişiminde vs de bir sorun yok emekliyor yürümeye çalışıyor
Mom12345 aylinbb nöroloji takibindeyiz şuan 2 ay 20 günlük 36 buçuk baş çevresi. Ayına göre yapması gerekenleri yapıyor
Mom12345 Elifbeyzam bıngıldak kapandı bizimde 😔ama büyüme hızı yavaş sizin nasıldı hızı. Birde kilo ve boy olarak yüksek kafa çapı küçük doğdu
Kelebek1407 Elifbeyzam şuanda bizde aynı durumdayız ay ay büyüme oluyor muydu boy kilo ne kadardı 3 aylıkken felan bilgi verirseniz içim rahatlıcak
Mom12345 Çocuk nöroloji takibindeyiz , 2 ay 20 günlük şuan 36 buçuk baş çevresi ve bize söyleyen de nöroloji doktoru 😔 sanki hayatımın hiç bir anlamı kalmadı benim
-melistosdogdu Deletedmom_32 ne dedi böyle bir posta küfür ederek mi cevap verdi, yazık.. ben anlamadım nolduuu
Elifbeyzam Mom12345 Boyu 48 cm kilosu 2.5 başı da 34 dü şuan 16 aylık boyu normal ne kısa ne uzun kilosu düşük ama 8.5 kafası da küçük 42-43 ölüyorum ben benimde 52 basım bilmiyorum ya bu aralar bende Cook düşünmeye başladım küçük diye
Kelebek1407 Mom12345 bize ön bıngıldağı kapanmış dediler emara girdi kapanmamış az açıklık var denildi. Şuanda kontrol ediliyor bende çok korkuyorum 😥
Gulcee12 Mom12345 şuan 6 aylik olacak kafa ölçüsü hariç herseyi çok iyi takipteyiz banada bu ay hiç büyümemiş gibi geldi inşallah büyümüştür