Zeyn0206 elfsnmz-141 ben yaptırdım hatta 4 yaşındaki kızıma da tek doz yaptırdım oğlum 3 aylık onada yaptırdım rota ile beraber yaptırdık
Erenefes elfsnmz-141 kesinlikle yaptırmalısın Allah korusun. Benim oğlum 10 yaşında onunda tam aşıları. Kızım için de başladığımız tablo 7,9,15 ay bexero 13. Ay nimenrix yapılacak
Fusun_c Yarennnnnaltnbsk menenjit hangi ayda yapılıyor bilginiz var mı rotayı yaptırdık 3.5 aylık doktorum demedi menenjiti rotayı biz sordukta yaptırın dedi
Alputkan Fusun_c iki çeşidi var bize doktorumuz ikisinide yapalım dediği için ikisinide yaptırıyorum . Bexsero 4,7,13.ayda Nimenrix 7.ve 13. ayda Ama sen takipli Dr sor burda başka aylarda yaptıranları da görmüştüm.