Zehra_minikkusum Kızlar temiz baston bebek arabası arıyorum. Memlekete gidecem uygun fiyatlı olursa Ankara içi almak istiyorum..🌺
Selennnnnn Zehra_minikkusum Baston bebek arabası aslında çok önerilmiyor bebek içindeyken kendini kapatıyormuş çok araştırdım geneli öyleydi en uygun fiyatlı da baston model de var şuan piyasa çok pahalı 🥹
Sogancik thecamellia kademeli olandan değil mi? 6,5 aylık bebeğim var normal arabaya binmiyor ondan almak istiyoruz. İnşallah sever
thecamellia Sogancik evet yatar pozisyon oluyor sağlam bi araba bebeğim 6 aylık travel sistem ağır oluyor artık kullanması zor diye aldık memnunum
thecamellia Sogancik yok 6. aydan sonra kullanılabiliyor zaten onlar tam oturamıyo daha kendi kayıyo arabadayken ama oturuyo yine bize iyi geldi çok
Deletedmom0099 Selennnnnn kızım doğduğundan beri baston kullanıyorum tam 2 yıldır. ne kendim öyle birşey yaşadım ne de etrafımdan duydum. en pratik araba baston kesinlikle çok rahat edersiniz e bebekteki baby plusı kullanıyorum
Kusannesi Selennnnnn bir kere yaşadım öyle bir şey, içinde değildi oglum eşimin kucagındaydı. Araba kapandı ve bende üstüne düştüm. Ama sonradan baktımki mandalını kapatamamışım o tık sesi olmamış araba açılmamış meğer. Sonrasında hiç yaşamadım
Selennnnnn Deletedmom0099 Çok güzel modeller var hemde baston modeli bende daha çok seviyorum hem uygun da bir de bizimkiler ikiz 7 binden aşağı adam akıllı araba yok. Aslında denemek lazım evet her ürün aynı olcak değil
Kusannesi Hellomoto ayy ben 250 liraya almıştım onu. O kadar guzel ve kullanıslıki bayılıyorum sade ve şık. Şuan uçmuş