huzunkovankusu Selam kızlar, oğlumun çok sevdiğim bir kaç kıyafetine salçalı yağlı yemek damladı. Aspirin sıkıp beklettim bi süre sonra yıkadım ama geçmedi 😔 Uzun süre beklemiş lekeler için bildiğiniz bi yöntem var mi?
Ates_mami huzunkovankusu baby me leke çıkarıcı olarak iyi. Sprey olanı. Büyük oranda çıkarıyor ama kaldığı da oluyordu. Artık onu da almıyorum. Yeni çıkmış sanırım yada ben yeni keşfettim persil sıvı yüksek performans. Şeffaf yeşil şişe. Şöyle örnek vereyim 23 Nisan’da oğlum beyaz gömlekli bir kostüm giydi gösteri için. Gösteriden sonra da avmye gittik. O beyaz gömlek kolları kir ön tarafı ketçap mayonez dondurma oldu. Baya baya kirliydi. Akşam gelip çıkarıp kirliye attım. Leke çıkarıcı olmadan çıkmaz bu demiştim. Alınca yikayacaktim. Ertesi gün de evde degildik disardaydik o gömlek kirlide bekledi. Akşam üstü okulun wp gurubunda yazdılar. Bir çocuk gösteriye katılmamıştı. Annesi mazeretini yazmış. Kızımın içinde kaldı gelemedik yarın herkes kostümünü giyip okula gelse fotoğraf cekilseler olur mu dedi. Olur dedik. Akşam eve döndüm. Çocukları uyuttum saat 10. Sabah gömleği giymesi lazım ve kirli makineyi de yüksek ısıda yikayamam hem geç biter hem sıkarken ses yapıyor vs. Olduğu kadar dedim gömleği koydum 12 dk 30 derecede. Çıkınca şok oldum. O kipkirli gömlek bembeyaz çıktı. Artık başka deterjan denemiyorum bile o kadar iyi. Dün de regl olmuşum gece çarşafa kan bulaşmış. Sabah gördüm. Attım makineye tertemiz. Normalde bu kadar temizlenmezdi. Önceden de ariel falan kullanirdim ama bu ondan da iyi. Zibina bulaşmış kaka yemek lekesi herşey tertemiz çıkıyor bu deterjanla. Birde o kadar güzel kokuyor ki yumuşatıcı bile kullanmıyorum artık. Aşçı bir arkadaşım var. Mutfakta hep yağ içinde. Bana sordu o kadar yıkıyorum o yemek kokusu çıkmıyor demişti. Bunu önerdim aradı teşekkür etti nasıl güzel birşey bu diye. Denemeyeniz varsa deneyin bu deterjani. Bebek giysilerinde de ekstra durulama yaparsınız.
FtsErva huzunkovankusu merhaba cif heryerde diye bir sprey var oda asprn gibi kırmızı kutuda eşimin pantolonunda benzin yağı dökülmüştü aylarca ne yaptysam çıkmadı onu tesadüf sıktım çıktı . Aynı şekilde kızımın kıyaftlerine de skyorum yemek lekelerini çıkarıyor hemen
Hemsireanneizmir Prens3456 koyu renkleri agarttigini hic gormedim esimin siyah kot pantolonuna yag dökülmüştü kullandim.agarm olmadi
TwinsmomDA huzunkovankusu tekrar yıkatın kuruması için asın aynısı geldi başıma 🥲 güneş geçiriyor bazı lekeleri
Hemsireanneizmir huzunkovankusu evet lekenin ustune tozu döküyorsunuz uzerine kaynamiş suyu döküp bekletin geciyor
huzunkovankusu Ates_mami ayy gerçekten mi ya peki yıkanmış kurutulmuş lekeleri de çıkartır mi acaba çünkü attım makineye yıkadım çıkmadı
Ates_mami huzunkovankusu kurumuş kan lekesi kurumuş tüm lekeleri çıkarıyor. Yıkanmış olanları da çıkarır herhalde. Deneyin. Sizde bana teşekkür edersiniz. Denemediğim hiçbir marka yoktu buna denk gelene kadar. Şuan o kadar rahatım ki. Üstüne birşey mi döküldü olsun. Hiç sorun değil. Çıkıyor çünkü lekeleri. Arielde de çıkardi ama bu kadar temizlemezdi. Birde yüksek ısıda yıkardim. Bununla yüksek ısıya gerek bile yok. 30 derecede bile temiz çıkarıyor. Şişesi şeffaf deterjanı yeşil renk. Yüksek performans kötü kokulara karşı etkili diye bir şişesi var. Bir kere alın deneyin sizde benim gibi Baska birşey almazsınız ne demek istediğimi anlarsınız.
Fatma1216 Domol leke çıkarıcı çok işe yarıyor bir çok lekeyi çıkarıyor sıkıyorum ben lekenin üstüne 3 4 dk bekletip suyun altında çitiliyorum bişey kalmıyor ben çok memnun kaldım
Fatma1216 Trendyolda 60 TL civarı ama ben rosmandan 31 TL aldım uzun sürede gidiyor üstelik çünkü bir iki fısta bile hemen köpürtüyor çitilerken