Anneler merhaba bı kaç gün öncede benzer post açmıştım kızımla alakalı. Uyku problemimiz git gide kabus a dönmeye başladı kendi kendine beşiğinde uyuyan kızım gitti bizi yanında isteyen gece yarısı uyanıp ağlayan bir bebe geldi. Korkuyor mu ne yapıyor anlamıyorum. Dışarı çıktığımızda aynı şey babası varsa yanında anneyide istiyor geçen babası ekmek almaya gitti biz eve çıktık resmen krize girdi baba diye. Neden böyle olabilir. Bir korku mu yaşadı biz anlamadık bilemiyorum. Bı muska falan mı yaptırsam ne yapsam bilemiyorum yardımcı olursunuz sevinirim. 2 yaşında kızım bu arada