Arkadaşlar anne sütü + ek gıda gidiyoruz. Merak ettiğim şey bazı yerlerde okudum artık anne sütü bebeğe çerez gibi geliyordur yazıyor. Bu aylar için öyle ni gerçekten? Birde sütüm artık bayağı azaldı normal mi yani bu zamandan sonra da mama ya başlanılıyor mu? Diyorum acaba 1 yaşından sonra emmese sorun olur mu?