Bilgeliya Merhaba arkadaşlar Sizlerde de sırt ağrısı oluştu mu? Ben bebegimi emzirirken belli süre aynı pozisyonda kaldgm için sırtım çok agriyor. Sabah sırt ağrısı ile uyanıyorum. Benzer durumu yaşayanlar varsa paylaşabilir mi?
berna_demir Bilgeliya bende de bi ara oldu hatta doktora bile gittim hiçbir şey yoktu kemikler falan gayet iyi dedi yeni doğum yaptığınız için ve belli pozisyonda sürekli bebek emzirdiğiniz için olmuştur dedi şükür uzun zamandır ağrım olmuyor ☺️ Size de çok geçmiş olsun
Melisce QueenMommm minnosanne0 Yatarak nasıl emziriyorsunuz ben bi türlü yapamadım bebeğim ağlıyor o şekilde
QueenMommm Melisce bende emziremem öyle diyordum ama daha rahat ettim yan yatıyorum öyle emziriyorum bide böyle uyuyo bebeğim
minnosanne0 Melisce bebeğini kendi sağına yatırdıysan sol memeni vereceksin emzik emiyorsa onla sakinleştir sonra emziği çek memeyi tut. Uyutmak ta kolay emerken uyuyor hop yanından kalkıyorsun. Yatağına koydum uyandı gibi bi dertte yok 😊
Melisce minnosanne0 çok büyük bi rahatlık ben yerine yatırırken uyanır direk🥺 emzik tutuyor bide öyle deneyim teşekkür ederim
Ndrg-12 Bilgeliya bende özellikle boyun ağrısı çok. Doktora gittim krem verdi kaç gün sürdüm de anca etki etti resmen tutulmuşum. Emzirmeden kaynaklı olabilir dedi kas ağrısı
Alparslan_bebis Bilgeliya benimde 4 5 gündür aşırı sırt ağrım var geceleri bebeğim uyanınca ben de uyanıyorum felaket ağrıyor 1 2 dakika sonra geçiyor sadece uyku sıraları oluyor ağrım sizin geçti mi