Feyebyusmuh doganhavva 5 AÜ donmadan ben kaldim:) komşumuzun kızının bebegi karninda oldu sezeryan oldu 40 çıkınca hemen hamile kaldi
ogiss4 Zeliha27mira nasıl zorlandın mı sağlık yönünden herhangi bi sıkıntı oldumu doktor bişey dedimi 😂 sanırım bende hamileyim😢
doganhavva Zeliha27mira benimde kızım 6. Ayını dolduracak reglim 5 gün gecikti ve korkuyorum emziriyorumda siz ne yaptınız nasıl geçti
Yusufurazsibel doganhavva oğlum bı ay sonra 2 yaşına girecek nasip olursa bı yasindayken tam bı düşük yaşadım 5 6 ay sonrası hamile kaldım şimdi 21 haftalık hamileyim
Zeliha27mira doganhavva Son 2 ayım çok zor geçti canm yürümekte zorlanıyordum bebeğim çok aşağıdaydı çünkü.