Rumeysaaa 5 aylık oğlum yataktan betona düşmüştü. Morarma vs olamamıştı uyku hali olmuştu. Hemen acile götürdüm. Doktor morarma veya özellikle düştükten sonra bayılma olmadıysa korkma dedi. Uyku hali de çok fazla ağladığı için oluyormuş. Morarma varsa doktora göstermelisiniz.