Msl- Doğum yapalı 7 buçuk ay oluyor. 1 ay sonrasında regl olmaya başladım ama her ay gecikmeli oluyordum 3-5 gün. Ama bu sefer 10 gün gecikti bu şekilde olması normal mi ? Gebelik şüphesi yok eminim korunmasız ilişkide bulunmadım.
Wanderlust Msl- dogum sonrasi duzensizlik normal kabul ediliyor endise etmeyin eger hamilelik supheniz yoksa