Geceninannesi01 Merhabalar bebeğim doğduğundan beri prima premium kullanıyoruz biliyorsunuz 6 numaradan sonrası yok o yüzden değiştirmem gerekiyor hangi bezi önerirsiniz ? Sleepy hiç beğenmedim arkadaşımda elime aldım yine kaliteli olsun istiyorum ..
Mevakar Geceninannesi01 merhaba ben Molfix den çok memnunum slepy den geçtim şuanda sorun yasamadim hic
Seymao Prima nin yanindan hic biri gecemez , butun bezleri denemis biri olarak. Digerlerinin hepsi birbirinin aynisi. Prima aktif falanda cok iyi onlarda varsa numara
Helokusunannesi Bence hiç bir şey geçemiyor önüne, kendi içinde değiştirebilirsin,pure kullanıyordum aktif bebeye geçtim, hepsini küçük paket alarak denedim ya alerjik yaptı ya taşırdı, içim rahat etsin diyorsan, küçük paketlerle deneyebilirsin