Kızlar 4 aylık bebeğim var çok güler yüzlü yoldan geçen insana bile Gülümser ama fark ettim ki bana nasıl davranıyorsa diğer herkese de o şekilde davranıyor bıraktığımda ağlamıyor beni aramıyor odaya girdiğimde gülmüyor ama dedesini veya başka birini görünce gülmeye başlıyor yani bunu İçin daha küçük mü bilmiyorum ama fikri olan varmı